Pokud Vám během běžícího členství skončí platnost karty, kterou jste u GoPay platby zadali, přijde Vám následující zpráva:
I když Vám skončí platnost karty, můžete pokračovat v aktivním členství v Klubu za původní cenu. Napište nám v takovém případě co nejdříve na e-mail info@caramilla.cz a my Vám umožníme pokračování členství za stávajících podmínek.
Pokud své členství ze svého rozhodnutí přerušíte, můžete jej opět obnovit, ale již ne za původní cenu. V případě, že Vám přestala platit karta (viz výše) nebo máte jednorázové členství na rok (platili jste převodem na účet a nebo jste členství měli formou voucheru) a chcete zachovat původní cenu, napište nám nejpozději 14 dní před skončením aktivního členství na mail petra@caramilla.cz a my Vám umožníme pokračování za stávajících podmínek.
Někdy se stane, že platba neproběhne. I v takovém případě se Vám vytvoří účet na Klubu a obdržíte e-mail s heslem do Klubu. Vaše členství však zůstává neaktivní a po přihlášení vidíte tak nějak…nic:-) V horní části obrazovky se v tuto chvíli nachází pruh s možností „Prodloužit členství“, tudy, nebo přes panáčka v pravém rohu a následně Správu členství můžete své členství aktivovat.
Ano, pokud z nějakého důvodu nemůžete platit platební kartou přes internet, řešením je zakoupení voucheru zde. Vyberete typ členství, vyplníte fakturační údaje, kliknete na tlačítko Zakoupit voucher a poté jednoduše zvolíte Vámi preferovanou formu platby:
Rozhodně ne. Web Caramilla.cz a Klub Caramilla jsou dvě oddělené struktury – registrací na jednom místě Vám nevznikne automaticky účet na tom druhém. Je tedy třeba se registrovat na obou webech zvlášť a následně se také na každý z nich zvlášť přihlašovat. Doporučujeme však účty vytvořit na stejný email. Viz další bod.
Nutné to není, nicméně silně to doporučujeme. Je to nezbytné, pokud chcete sdílet kód na slevu z klubu šití i v e-shopu Caramilla. Slevový kód je vždy vázán na konkrétní e-mail.
Rádi byste se připojili do mého nového klubu a učili se šít se mnou po boku a nevíte si rady s registrací? Zpracovaly jsme pro Vás jednoduchý fotonávod, který Vám s procesem registrace pomůže. No a kdybyste i tak narazili na nějaký problém, neváhejte nás kontaktovat na mailu info@caramilla.cz, nenecháme Vás ve štychu!:-)
Nyní jste zde, tedy na úvodní stránce Klubu Caramilla:
Po kliknutí na některé tlačítko sloužící k získání členství budete přesunuti k ceníku členství, kde si můžete prohlédnout roční a měsíční varianty předplatného:
Ve chvíli, kdy si vyberete variantu ideální pro Vás, budete vyzváni k vyplnění kontaktních a fakturačních údajů, ty je třeba vyplnit…a nezapomeňte zaškrtnout souhlas s podmínkami užití Klubu!:-)
Po vyplnění, odsouhlasení a kliknutí na tlačítko „Založit účet“ budete přesměrováni na platební bránu:
Pokud nemáte možnost platit členství prostřednictvím karty online, kontaktujte nás na mailu petra@caramilla.cz, najdeme společně nějaké řešení!
Po zaplacení uvidíte tuto informaci:
A v e-mailové schránce najdete zprávu s dočasným heslem ke svému účtu:
Na stránce Klubu pak můžete spravovat své členství…
Níže na stránce pak uvidíte všechny svoje faktury:
Když myší najedete na panáčka v rohu a zvolíte možnost Uživatelský profil, můžete mimo jiné změnit dočasné heslo na nějaké osobní:
Rovněž si zde můžete zakliknout možnost odebírání pravidelného zpravodaje (newsletteru):
Odhlásit se můžete v kategorii „Správa členství“ kliknutím na nápis „ukončit předplatné„:
Web se Vás pro jistotu zeptá, jestli jste si skutečně jistí:
Pokud toto potvrdíte, Vaše členství bude považováno za zrušené, a sice k datu skončení Vámi předplaceného období:
Pokud v tuto chvíli znovu zobrazíte kategorii „Správa členství“, stav se změní z aktivního na aktivní-dobíhající: